2010031201 |
Treballem per projectes IV |
2022-2023 |
Assessorament. Secundària en general |
|
|
|
26/10/2022 - 24/5/2023 (30 hores) de 16:00h a 18:00h |
|
INS El Foix |
|
c. Maria Aurèlia Capmany, s/n (Santa Margarida i els Monjos)  |
|
|
Format |
Presencial |
Organització |
Servei Educatiu Alt Penedès
|
| |
|
|
| |
|
|
Descripció i Metodologia: |
Formació de centre destinada a tot el professorat amb l’objectiu de consolidar el grup impulsor de la metodologia per projectes als grups de diversitat.
|
| |
Objectius |
-Avaluar els projectes transversals que s’estan aplicant als grups de diversitat
- Reconstruir els projectes existents o crear-ne de nous
- Compartir amb altres centres l’experiència de l’aplicació de la metodologia i fer-ne una valoració
- Establir contacte amb entitats externes per obrir els projectes al municipi
|
| |
Continguts |
-Disseny de projectes o reconstrucció dels actuals
-Relació amb altres centres que apliquin la metodologia
-Contacte amb entitats externes
|
| |
Formador/a |
Pasqual Vicent, Luisa Calderón, Laia Esteban
|
| |
Avaluació |
Valoració i millora de la metodologia emprada, creació de projectes per als grups de diversitat, aplicació d’activitats en col·laboració amb entitats externes, trobades i reflexions grupals amb experts d’altres centres.
Reconstrucció significativa dels projectes
Millora de la metodologia i dels resultats
Col·laboració amb agents experts externs.
|
| |
Requisits de certificació |
Assistència al 80% de les sessions
Treball de les tasques acordades en cada àmbit
|
| |
E-mail |
crp-altpenedes@xtec.cat
|
| |
|
|
Calendari |
Sessió 1 |
dimecres |
26/10/2022 |
1600 |
1800 |
Sessió 2 |
dimecres |
02/11/2022 |
- |
- |
Sessió 3 |
dimecres |
30/11/2022 |
- |
- |
Sessió 4 |
dimecres |
18/01/2023 |
- |
- |
Sessió 5 |
dimecres |
08/02/2023 |
- |
- |
Sessió 6 |
dimecres |
22/03/2023 |
- |
- |
Sessió 7 |
dimecres |
29/03/2023 |
- |
- |
Sessió 8 |
dimecres |
03/05/2023 |
- |
- |
Sessió 9 |
dimecres |
10/05/2023 |
- |
- |
Sessió 10 |
dimecres |
24/05/2023 |
1600 |
1800 |
|
| |